Kiko Skin Tone Corrector Primer

IMG_2317

In mijn shoplog vertelde ik jullie dat ik de Kiko primer kocht omdat mijn Prime & Fine van Catrice zo goed als op is. Ik heb de primer kunnen testen en vertel je vandaag wat ik ervan vind!

IMG_2337

Laten we starten met de verpakking. Alles van Kiko zit in mooie zwarte doosjes, net zoals bij Mac. Persoonlijk, geeft dat alleen al, mij een luxegevoel.

IMG_2340

Op de zij -en achterkant staan de ingrediënten en wat de primer nu juist doet vermeld. De primer had je in nog drie andere “kleuren”, groen, violet, peach en brons. Elk heeft het zijn eigen functie. Ik koos voor de peachkleur.

IMG_2316

Doen we het doosje open, dan komt deze frisse witte fles eruit. Het flesje bevat zo’n 30ml, dat is het dubbele van het Catrice potje. Maar je betaalt ook het dubbele.

IMG_2302

Wat ik aan de Kiko primer ook fijner vind, is de pompflacon. Bij Catrice moet je steeds met je vingers of kwast in het potje. Hier neem je een pompje en kan je meteen je volledige gezicht doen. Fijn!

IMG_2318

Het is crèmerige substantie, vloeibaar bijna. Het voelt ook aan als een crème. Het ziet eruit als een peachkleur, net een getinte dagcrème.  Hierboven zie je ook meteen wat één pompje betekent.

IMG_2322

Smeer je het product uit, dan zie je er niets meer van. Het is mat en smeert vlot uit. Zoals ik al zei is één pompje genoeg om je gehele gezicht te doen.

IMG_2323

Maar goed, wat is het resultaat? Hier zie je me zonder enige make-up. Let vooral op roodheden op het voorhoofd en mijn kaken.

IMG_2336

Hier draag ik de Kiko Primer samen met Mac Studio Sculpt Foundation. Normaal gebruik ik voor mijn wangen een concealer of een laagje foundation meer, maar met deze primer was dat niet nodig. Hij zorgt er dus wel voor dat ik minder product moet gebruiken én hij geeft een gezonde look aan mijn gelaat.
Qua houdbaarheid is hij net zo goed als Catrice, een dagje blijft mijn make-up muurvast zitten. Als ik geen primer gebruik, merk ik echt het verschil. Zonder kan ik dus echt niet meer!

Ik vind de Kiko Skin Tone Corrector een fijn product, misschien net dat tikkeltje beter dan Prime & Fine van Catrice omdat je bijna geen siliconen voelt. Het is een fijne budgetprimer.

Kiko Skin Tone Corrector kan je in Kiko winkels of online via Kiko.com. Je betaalt hem €9,90.

Geef je mening!

