Freeman Anti-Stress Masker Dode Zee

Freeman maskertubes zijn enorm fijn. Je hebt ze in verschillende versies, ze zijn niet zo duur en ze zitten gewoon in een grote tube! Je vindt ze in Kruidvat, maar ook in de webshop van Alice & Jo. Klein detail: in Kruidvat zijn ze net één euro goedkoper, maar in minder versies beschikbaar.

Vandaag review ik het Anti-Stress masker pet Dode Zee Mineralen. De tube is felblauw met schelpen op als afbeelding. Toepasselijk, best fijn dus.

Zoals altijd, staat er op de achterkant te lezen dat het masker gemaakt is van natuurlijke producten.
Dit masker zou het teveel aan olie absorberen en tegelijk verstopte poriën vrijmaken. Door het zout dat toegevoegd werd zal het vocht in je huid zich stabiliseren. De andere ingrediënten zorgen voor een fijne, ontspannende geur dat je even de stress laat vergeten.

Wanneer ik het masker uit de tube wil duwen, gaat dit heel moeilijk. Net alsof de substantie net té dik is om door het gat van de dop te krijgen. Beetje per beetje kan je het dus aanbrengen. Op zich niet slecht, zo voorkom je tenminste dat je ineens te veel zal nemen. Het goedje is, net zoals de tube, felblauw, egaal en vrijwel geurloos.

Het smeerkt echter enorm goed, net de juiste substantie waardoor ik me afvraag waarom het zo moeizaam uit de tube raakt. Wanneer je het masker aangebracht hebt, laat je dit een kwartiertje zitten.

Het masker zal in dat kwartier opdrogen. Het is normaal dat als je dan wilt praten, je huid een beetje trekt. Voor het schoonmaken van mijn gezicht, heb ik eerst een wattenschijfje gebruikt. Daarna heb ik het overtollige eraf gespoeld.
Mijn huid voelde zacht aan, zelfs de dag erna nog.

Positief: Grote tube, grote dop, natuurlijke ingrediënten, geurloos, maakt je huid lekker zacht, smeert goed uit.
Negatief: Geurloos, moeilijk uit de tube te knijpen, trekt een beetje bij opdrogen.

Het eindverdict?
Verpakking: 4/5
Prijs – kwaliteit: 4/5
Belofte: 3,5/5
Gebruik: 3,5/5 

Totaalscore: 7,25/10

 

Geef je mening!

